Monday 10 March 2014

i am not happy and i am not sad

tra la la la~

lepas dah catit lirik tersebut baru perasan, oksimoronnya Morisson.
saya selalu keliru dengan nama Morisson. seolah-olah dalam ingatan saya ada ramai Morisson. sebenarnya, wahai pembaca, ada ramai ke?
tak ini bukan sajak. jangan bodoh melulu.
jangan suruh saya Google nama Morisson. boleh tak kita ada interaksi antarmanusia sekali sekala?
walaupun mediumnya terang tang tang adalah mesin.
tapi well siapa kata kita tak boleh bersikap hybrid dalam komunikasi?
baru perasan perbendaharaan musik saya kecil.
passion saja besar (sikit) tapi itu pun rasanya tak valid. 
dalam Eat, Pray, Love ada watak puasa kata-kata.
saya dah lama buat kat rakan sebilik. takdak hal pun. ceh.
tengah dengar Accept Yourself, kemudian rasa Morrison tengah tulis surat kepada diri sendiri
ke nama dia Morissey? 

~tra la la la


No comments: